Avatar billede mini41 Nybegynder
09. august 2006 - 14:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

include med java

Jeg har en webshop, hvor jeg gerne vil includere en tekst fra en anden side som jeg ejer.
Webshoppen kan kun bruge jave fra egne sider.

Er det muligt at fixe dette med java ?
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
09. august 2006 - 15:12 #1
med java kan du ikke inkludere, men kun extende.

med java kan du dog åbne en Http request og læse indholdet af en anden webside. præcis hvordan afhænger dog af hvad du mener med "java".  skal det laves fra en servlet, en JSP side, eller hvad er din webshop skrevet i præcist?
Avatar billede mini41 Nybegynder
10. august 2006 - 07:19 #2
Webshoppen er skrevet i asp.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
10. august 2006 - 07:51 #3
hvorfor vil du så læse det med java ??    det burde da være et asp spørgsmål så, ikke?
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
10. august 2006 - 07:52 #4
er det muligt at du har tænkt på javaSCRIPT, som er noget helt andet end java ?    (javascript har sin egen kategori her på eksperten)
Avatar billede mini41 Nybegynder
06. november 2006 - 20:20 #5
Ingen svar så jeg lukker dette spørgsmål.