Avatar billede nick Nybegynder
06. august 2006 - 20:17 Der er 2 kommentarer

Kendskab til Matrox G450 Quad

Hejsa

Jeg overvejer at købe et Matrox G450 PCI QUAD kort. Jeg vil høre om nogen ved om man kan "låse"  forskellige vinduer fast ved opstart. Lad os foreksempel sige at jeg vil vise 4 forskellige browsere (en i hver skærm). Det er jo ikke noget problem at få de 4 browsere startet op med windows, men kan man foruddefinere i matrox' kontrolpanel at browser1 skal starte i skærm1, og browser2 i skærm2 ??

Ved godt det er lidt akavet spørgsmål, men håber nogen har noget erfaring med dette.

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2006 - 20:44 #1
Jeg har nu ikke det kort (bruger ATI)- men det er sikkert det samme for alle kort -
Gælder ikke kun browsere - hvis jeg starter et program og trækker det til en bestemt skærm og Maximer det og lukker det ned der - starter det også på den skærm næste gang jeg aktiverer programmet
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2006 - 10:46 #2
Kunne du bruge det ????