Avatar billede danielbaek Nybegynder
02. august 2006 - 15:08 Der er 1 kommentar

Undgå indflytning af tekst i anden linje i powerpoint?

Hej,

Jeg forsøger at indsætte nogle linjers tekst i powerpoint, men den rykker den anden linje i teksten ind og jeg kan ikke få den flyttet ud.

Hvordan kan jeg undgå dette. Går ud fra det skyldes at der er bullets oven over teksten, men det burde vel være muligt at have bullets og tekst-stykker i samme ramme?

Eksempel på hvordan det ser ud:
Bla bla bla bla bla bla
  bla bla bla bla bla
  bla blabkla bla bla bla
  bla bla la bla bla

På forhånd tusind tak for hjælpen...
Avatar billede jannep Nybegynder
04. august 2006 - 08:34 #1
Har du prøvet at trykke på Backspace ?