Avatar billede detfedesvin Nybegynder
01. august 2006 - 13:57 Der er 2 kommentarer

Installing af CAB filer.

Kan man sætte en parameter eller lignende på en CAB fil? Så denne ikke spørger om hvor programmet skal installers og bare tager en default lokation.
Avatar billede LNG.DK Novice
23. september 2006 - 10:35 #1
Er det en cab fil du selv har lavet eller fået leveret af 3 part. Installationsplaceringen ligger typisk pakket ned i selve cab-filen, og hvis du selv har lavet den, kan du i koden definer hvor installationen skal ske. Hvad tænker du på når du siger default location?
Avatar billede detfedesvin Nybegynder
23. september 2006 - 10:54 #2
Har fundet ud af det. Det er fordi hver gang man kører en CAB fil i windows CE sprøges der efter en sti. Har fundet en liste over parametere der kan tilføjes så der bla. ikke spørges efter dette