Avatar billede benhur Nybegynder
01. august 2006 - 12:55 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af design og evt. forslag

Hejsa.

Jeg har lige lavet et udkast til en side jeg skal bruge i forbindelse med min virksomhed, og kunne i den forbindelse godt tænke mig lidt feedback på selve designet.
www.up-data.dk

Teksten er bare en tilfældig artikel fra politikens hjemmeside...

Venlig hilsen

Benhur
Avatar billede persus Nybegynder
01. august 2006 - 13:02 #1
Første indtryk er rart, med de bløde former og afdæmpede farver. Hvad der end skal være af indhold så forsæt den enkle stil. De fleste hjemmesider er alt for stressende at kigge på. Det ser godt ud.
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
02. august 2006 - 02:38 #2
Synes designet virker en smule tomt.. Kan godt lide din ide med knapperne.

Synes du skal arbejde videre med det og evt få lavet lidt om på alt den hvide farve :)

Mvh
Glenovic16dk
Avatar billede overload.dk Nybegynder
05. august 2006 - 11:36 #3
Ser lidt rodet ud lige pt. tror vi skal se lidt mere af det "endelige" resultat inden man helt konstruktivt kan komme med sine meninger med mindre det falder på ordet tomt =)

Farve-udlægget er meget godt, knapperne virker en tand for store. Også kan jeg ikke helt hitte ud af de 2 blå bjælker om det er meningen de skal stå forskudt eller? (personligt syntes jeg ikke de skal stå forskudt, kommer til at se rodet ud på nuværende tidspunkt)

Men post endelig igen når du er nået lidt længere, spændt på at se hvad det udvikler sig til :)
Avatar billede alexander_j Nybegynder
10. august 2006 - 21:39 #4
Banner og menupunkter fungerer fint sammen, hvis det er det du ønsker at vide, men jeg tvivler på at du kan præsentere alt det du gerne vil via fire menupunkter, så det spændende bliver hvordan du løser opgaven med undermenuer og indhold.
Avatar billede benhur Nybegynder
15. august 2006 - 11:34 #5
Hej allesammen og tak for svarene.
I må undskylde jeg ikke lige har svaret, men har simpelthen haft alt for travlt med arbejde osv. Har arbejdet på et nyt design som jeg godt kunne tænke mig et par ord om. Det findes på samme adresse som ovenstående. www.up-data.dk
Der kan sagtens blive tale om flere point, hvis det er det, der skal til...

På forhånd tak.
Avatar billede benhur Nybegynder
16. august 2006 - 12:22 #6
Hej igen.
Tak for svarene på dette spørgsmål. Jeg giver pointene til de to som har svaret, og opretter et nyt spørgsmål omkring designet, da det er et helt nyt design, der skal tages stilling til. Men mange tak for svarene.