Avatar billede axl_rose Nybegynder
01. august 2006 - 10:24 Der er 7 kommentarer

Kun sort skærm - power save mode

Hej
SOm overskriften lyder, jeg har lavet mig en mediecenter pc.

Med dette bundkort Abit NI8-sli GR
og grafikkort er = Asus Geforce7300LE PCI-E

Men den siger bare Power save mode on, push blablabla.. on keyboard or mouse. Når jeg starter pc'en op?
Avatar billede axl_rose Nybegynder
01. august 2006 - 10:30 #1
Min processor er en Intel Celeron D 355
Avatar billede stiophan Nybegynder
01. august 2006 - 10:48 #2
'Insert' tvinger bundkortet, hvis det altså understøttes af Geforce

Kan du komme i BIOS, mener der er noget med Power-mode.

Clear CMOS?
Avatar billede axl_rose Nybegynder
12. august 2006 - 13:29 #3
Okay kan du uddybe det? der er bare sort skærm og så står der det i et par sekunder og bliver der sort skærm
Avatar billede allison Nybegynder
12. august 2006 - 13:32 #4
samme problem her, så følger lige med
Avatar billede axl_rose Nybegynder
18. august 2006 - 14:57 #5
aNYone
18. august 2006 - 15:20 #6
Bare for at dele problemet på 'midten' prøv med en anden SKÆRM...
Avatar billede axl_rose Nybegynder
18. august 2006 - 18:05 #7
Okay det vil jeg evt. prøve har egentlig prøvet og da hjalp ingenting har også prøvet og bruge tv'ety stadig ingen hjælp bare sort skærm!