Avatar billede pnr Nybegynder
01. august 2006 - 08:59 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvorfor bliver side ikke indekseret på Google?

Hvorfor bliver følgende side's undersider ikke indekseret på Google : http://www.vareboersen.dk
Avatar billede keysersoze Guru
01. august 2006 - 09:14 #1
Det ser ud som om at det er rigtig lang tid siden google har været forbi - den nuværende cache hos google er fra 16. mar 2006 og det ser ud til at du dengang kørte med noget frameset og altså siden dengang har lavet siden om. At google så ikke har været forbi siden kan være at du mangler links udefra til at pege på din side.

Som første trin skulle du måske arbejde på at få nogle af disse links så google kan finde din side - dernæst tror jeg du ville få en masse ud af at læse nogle af følgende artikler: http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. august 2006 - 09:40 #2
Du har også det problem at du faktisk intet tekst har på din forside. Intet tekst er det samme som intet indhold og sider uden indhold er google ikke interesseret i at have i deres index
Avatar billede pnr Nybegynder
07. august 2006 - 15:39 #3
Mange tak for jeres svar!

Hvad kan jeg gøre uden at ændre i designet for Google vil indeksere siden? Jeg har prøvet at lave et Google sitemap uden held...
Avatar billede keysersoze Guru
07. august 2006 - 15:49 #4
der er ingen garantier med google sitemap - i visse tilfælde medfører den endda ulemper. I første omgang behøver du for så vidt ikke at gøre noget ved designet eller koden - arbejd i stedet på at få mere reelt indhold (= tekster) ind på siden samt links fra eksterne sider.
Avatar billede keysersoze Guru
13. september 2006 - 11:31 #5
lukketid?
Avatar billede pnr Nybegynder
13. september 2006 - 11:58 #6
Ups det beklager jeg. I skal begge have mange tak for hjælpen!