Avatar billede roundhouse Nybegynder
31. juli 2006 - 23:05 Der er 3 kommentarer

Kære søgemaskine, her er jeg!

Spørgsmålet er sikkert stillet før, men jeg prøver.
Jeg har lige bygget en hjemmeside og nu vil jeg gerne gøre opmærksom på mig selv hos søgemaskinerne i min index.html. Kort sagt, hvordan gør jeg ?

roundhouse
Avatar billede goose Nybegynder
31. juli 2006 - 23:07 #1
Få andre til at linke til den - kort sagt :o)

/Goose
Avatar billede espersen Novice
31. juli 2006 - 23:14 #2
jeps - skaf links til siden!

Der er en stribe gode artikler har på E som jeg selv har haft pæn effekt af : http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/

især: http://www.eksperten.dk/artikler/23

vigtigst er:
1. indhold
2. indhold
3. links til din side (både forsiden + undersiderne!) - se artiklerne om dette
4. valid kode til bots'ene kan læse din kode ordenligt
5. opdater dit indhold løbende
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2006 - 02:46 #3
Og næsten vigtigst af alt: Lad være med at lave fusk for at snyde søgemaskinernes bots til at placere dig bedre. Når de finder ud af det, bliver du nemlig sandsynligvis blacklistet.