Avatar billede relove Nybegynder
31. juli 2006 - 00:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pc som vækkeur

I disse dejlige sommerferiedage har jeg tænkt på om det ikke var muligt at finde et program til winXP som kunne vække mig om morgenen?
Jeg kan finde en stribe af dem, men alle kræver at pc'eren er tændt og det tænder mig ikke at ha' bæstet stående tændt natten over.
Er der ikke en work-around, måske med en andet program henover som tænder pc'en?
Avatar billede jacla Nybegynder
31. juli 2006 - 01:08 #1
Så skal du i bios'en sætte den til autostart og sætte et tidsur ind.

Ellers

Hvis du har Winamp kan du downloade Plugin Alarm på

http://www.freedownloadscenter.com/Best/alarm-on-winamp.html

mvh Jan
Avatar billede relove Nybegynder
31. juli 2006 - 01:17 #2
bios har jeg kun lille erfaring med. Mindes det er noget med at trykke F8, når man tænder for comp'en  :)
Kan du lave en lille how-to-guide til hvordan jeg sætter alarm på? Helst ikke et link med 1000 billeder og sublinks.

På forhånd tak.

PS: Når jeg har fået bios'en til at spille skal jeg vel bare finde et vækkeurprogram og smække det ind i startmenuen 'start'?
Avatar billede jacla Nybegynder
31. juli 2006 - 01:37 #3
Det samme her, men måske kan dette link hjælpe dig videre:

http://www.hol.dk/traad.asp?tid=347821&fid=13

vh

Jan
Avatar billede jacla Nybegynder
14. august 2006 - 13:03 #4
Tak herfra c",)