Avatar billede coet Nybegynder
28. juli 2006 - 13:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

XP og nyt bundkort

hejsa!
Mit bundkort er stået af og skal ud og købe et nyt. men hvad siger XPen til det, der er jo noget med at hvis man skifter formeget i computeren vil den jo ikke acceptere det.

mvh. karsten
Avatar billede hcma Novice
28. juli 2006 - 14:15 #1
temmelig sikkert, men står der lidt om det:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;302878#5f
Avatar billede coet Nybegynder
28. juli 2006 - 15:05 #2
jeg ringede sgu til dem, jeg kunne godt skifte uden probz.
28. juli 2006 - 16:23 #3
... men driver-mæssigt ka' det gå op i "hat og briller" hvis du havde tænkt dig at direkte bruge din oprindelige HD XP instalation på det nye bundkort...