Avatar billede juggernutt Nybegynder
27. juli 2006 - 10:04 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Findes der et antivirusprogram der ikke skal installeres

Hej Alle..

Er der nogen der kender et antivirusprogram der ikke skal installeres eller køres fra internettet, men fra CD.

Årsagen er at jeg skal scanne en server der tidligere har siddet på et stort netværk, men nu står "stand-alone", som skal scannes for virus, jeg vil helst ungå at skulle installere antivirus, da serveren igen skal på netværk, men serveren er valideret, og må ikke få installeret programmer uden en ubehalig masse dokumentation... så jeg prøver først den lette vej..!!

Mvh.

M :O)
Avatar billede tribalroots Nybegynder
27. juli 2006 - 10:06 #1
http://housecall.trendmicro.com/

Det er temmelig ok, bruger det fra tid til anden! =)
Avatar billede tribalroots Nybegynder
27. juli 2006 - 10:07 #2
damn, havde lige overset den ikke måtte være fra nettet, hang on! =)
Avatar billede tribalroots Nybegynder
27. juli 2006 - 10:11 #3
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
27. juli 2006 - 10:16 #4
http://www.f-prot.com/download/home_user/download_fpdos.html Tjek den vedlagte dokumentation, hvor der er link til ftp servere med opdateringer
Avatar billede juggernutt Nybegynder
27. juli 2006 - 11:08 #5
Hej forevernewbie.. jeg kigger lige på F-prot, men den kommer med en fejl på at der ikke er noget diskettedrev, der er ikke noget diskettedrev i computeren, så jeg skal lægge en commando in der heder /NOFLOPPY, men kan ikke lige finde hvor den skal lægges ind..!!
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
27. juli 2006 - 22:32 #6
Hmm, kommer til at tænke på at F-Prot ikke virker på NTFS filer. Sorry :( Du kan evt prøve Dr Web cureit. Den skal ikke installeres, men lægger dog en mappe på c drevet når du kører den. Hvis det er ok, er den her  ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/drweb-cureit.exe
Avatar billede juggernutt Nybegynder
08. september 2006 - 10:41 #7
ingen af forslagene virkede, men det var gode forslag, så begge.. læg et svar og der er point..!!

Mvh.

M :O)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
08. september 2006 - 16:34 #8
Okay, et svar her, men ville da gerne vide hvorfor Dr Web ikke virkede.

Der er også den her, som også kun smider en mappe på c drevet http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe