Avatar billede dyhrberg8000 Nybegynder
25. juli 2006 - 21:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvorledes bliver pop-up vinduer maksimeret?

Hej...

Når jeg trykker på links der resulteret i et pop-up er dette nye vindue altid meget lille og for at se noget som helst skal jeg for hvert eneste pop-up trykke på "maksimer"..

Er det muligt at indstille det således at alle pop-up vinduer automatisk maksimeres?

Mvh. Mads...
25. juli 2006 - 21:55 #1
De fleste PopUp vinduer er 'programmeret' til en fast størrelse.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. juli 2006 - 21:56 #2
Mener du når du vælger et link skal åbnes i et nyt vindue eller?
25. juli 2006 - 21:58 #3
Kun ét IE vindue åbent.
TRÆK kanterne til største størrelse (altså IKKE Maximer funktionen)
Hold [SHIFT] nede og luk IE vinduet ved klip på X i hjørnet.

Så vil alle (ikke forprogramerede) IE vinduer komme i dén størrelse...
Avatar billede dyhrberg8000 Nybegynder
25. juli 2006 - 22:20 #4
Til mcgoat: Ja, jeg mener hvis jeg vælger et link og dette åbner i et nyt vindue.

Til dr1: Fornemt forslag - helt klart brugbart. Men er det ikke muligt et sted at vælge at de skal maksimeres?
Det var jo hvad jeg spurgte om og er der en der byder ind med det inden så længe fortjener vedkommende pointene - ellers får du dem for dette forslag....
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. juli 2006 - 09:14 #5
Har lige besøgt mange sider om emnet, og det ser desværre ikke ud til det kan lade sig gøre. hvorfor ikke? tjaaaa... Microsoft!...

Så dog man kunne hente et program der kunne køre i baggrunden og når den så et nyt internet explorer vindue så maksimerer den det.. meeeeeeenn. gider man nu også det..

Ellers kan jeg foreslå Internet Explorer 7, som kan åbne i tabs :) styrer max!
Avatar billede dyhrberg8000 Nybegynder
26. juli 2006 - 16:27 #6
Ok - tak for undersøgelsen mcgoat :-)

dr1: Dit forslag er blevet benyttet så du sender bare et svar..
26. juli 2006 - 17:11 #7
Ping...

(Det var et [svar]...)

Læg selv et [svar] og la' os dele... 200P er for meget for det...
Avatar billede dyhrberg8000 Nybegynder
26. juli 2006 - 18:27 #8
Nix, det er fuldt fortjent for det har efterhånden irriteret mig grænseløst at jeg ikke kunne finde en løsning...
26. juli 2006 - 18:53 #9