Avatar billede bonny Nybegynder
24. juli 2006 - 18:58 Der er 1 kommentar

Malware, spyware..

Hejsa.

Er der en ekspert som kan hjælpe mig med at få renset min pc?
Jeg har læst i tidligere artikler at "hijack this log" ofte bruges, jeg har dog ikke selv prøvet det før..

Problemet med min pc er at den er blevet meget langsom, og der dukker pop-ups op hele tiden. selv om jeg scanner med avast hjælper det ikke.

På forhånd tak.
Avatar billede levich Nybegynder
24. juli 2006 - 21:53 #1
Hent http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html.
Kør HijackThis, klik på scan, kopier loggens tekst og smidt den herind.