Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2006 - 08:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

nogen der mangler en MCP

Jeg er igang med at uddanne mig til MCSE, og undervejs kunne jeg godt tænke mig lidt praktisk erfaring, så står i lige og mangler noget arbejdskraft, kunne jeg godt bruge et "erfarings-job" ved siden af mine studier.

er forløblig MCP 70-270 og regner med at være mcp 70-290 inden slutningen af august.
Avatar billede Mik2000 Professor
25. juli 2006 - 02:18 #1
Hej

Som du kan se her http://www.eksperten.dk/spm_lukket.phtml?qid=720471
må du ikke tilbyde arbejdskraft her. Dit "spørgsmål" vil defor nok snart blive lukket
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 07:56 #2
tak for oplysningen,  det lader ikke til at jeg selv kan lukke spørgsmålet, så der er ikke andet end at vente til admin lukker spørgsmålet.
Avatar billede theartist Nybegynder
17. august 2006 - 13:20 #3
Hej Henrik. Hvorhenne i landet er du. Har du evt, set denne? http://www.eksperten.dk/spm/719149
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2006 - 13:48 #4
nej jeg havde ikke set den.  Jeg bor i brejning mellem fredericia og vejle, så det bliver nok en lidt lang køretur, og ville kræve en meget høj timeløn til at betale broafgift.

I må etablerer en afdeling i fredericia !  ;o)
Avatar billede theartist Nybegynder
17. august 2006 - 14:18 #5
Det har vi faktisk, men der hører netafdelingen desværre ikke til :)
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2006 - 14:29 #6
Ahhhh  hvor ærgeligt!
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2007 - 07:31 #7
lukker