Avatar billede redlun Nybegynder
19. juli 2006 - 22:48 Der er 1 løsning

Contents manager søges

Vil du være med til at gøre www.toppod.dk endnu bedre?

Toppod.dk er en ny opstartet dansk podcast portal.
Siden åbnede d. 01.07.06 så den er endnu meget ny.

Jeg arbejder selv en del på siden men mangler hjælp fra frivillige som vil være med til at opbygge siden i fællesskab. Så der dagligt kan komme nye artikler, tests, nyheder og ikke mindst podcasts.

Så har du forstand eller interesse for podcasts og teknik (du behøver ikke at være ”nørd” for at hjælpe til, du skal bare selv mene du kan bidrage med noget.)
Så smid et svar eller en mail – hvor du fortæller lidt om dig selv og om hvad du godt kunne tænke dig at bidrage med.

Har du nogle spørgsmål skal du selvfølgelig være mere end velkommen til at skrive til mig.

Med venlig Hilsen

Rasmus Edlund

Toppod.dk – top of the pods : )
Avatar billede redlun Nybegynder
27. marts 2007 - 11:24 #1
lukket