Avatar billede newcoder Nybegynder
18. juli 2006 - 11:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ændre formularer via browser?

Hej Eksperter,

Jeg er igang med at lave en hjemmeside for min morfar der udbyder bridge-rejser.
Hans hjemmeside er bygget på CMS'et WebsiteBaker (websitebaker.org) og er super godt til ham.

På siden kan man tilmelde sig disse rejser via en formular. Da datoer og rejsemål ændrer sig fra måned til anden, skal han have mulighed for selv at ændre i disse dropdowns samt checkboxe, via sin browser.

Se eksempel:
http://www.bridge-rejser.dk/cms/tilmelding.html

Altså skal jeg bruge en lille administration til at ændre i disse formularer. - Da jeg ikke aner hvordan jeg skal løse dette, har jeg oprettet denne tråd i håb om at nogen kan hjælpe mig.
Altså - formularer skal kunne redigeres via browser.. Hvordan?

På forhånd tak!
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. juli 2006 - 14:45 #1
Er disse data hardcoded ind i html'en eller hentes de fra en DB?
De ville ihf. hurtigt kunne bygges sammen med en database.
Så er det "bare" det du ønsker?
Avatar billede newcoder Nybegynder
18. juli 2006 - 22:55 #2
De er bare hardcoded direkte ind i HTML'en ja..
Det jeg ønsker er vel, ja, at de hænger sammen med en eller anden database og kan ændres nemt via en browser..
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. juli 2006 - 18:53 #3
Hvor meget kender du til php/mysql?
Avatar billede newcoder Nybegynder
23. juli 2006 - 19:04 #4
Ikke særlig meget.. Jeg er villig til at betale for en ordentlig løsning, det skal bare være færdigt senest torsdag. Login, ændre formular i browser, gem. færdig..
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. juli 2006 - 19:16 #5
Jeg tror måske du skulle prøve at oprette "opgaven" under opgaver så, her: http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/PHP/
Men synes ikke lige jeg har tiden.
Hvis ingen bider på, så fang mig på msn: jakobdo (at) hotmail /dot\ com
Så må jeg se om jeg kan få tid til det.
Avatar billede newcoder Nybegynder
23. juli 2006 - 20:53 #6
Er det noget der tager lang tid? Det er jo ellers et par hundrede kroners hurtigt tjente penge :)
Men prøver at oprette den der så...
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. juli 2006 - 21:10 #7
Penge er altid rart. :o)
Hvor meget dynamik skal der være i det?
Er der altid 4 rejser?
Og skal man kun kunne ændre destinationer og datoer?
Avatar billede newcoder Nybegynder
23. juli 2006 - 22:59 #8
Der vil altid være 3-4 rejser ja.. Og det eneste der faktisk skal kunne ændres er de rejsemål: destination og dato. Det burde være lige til, jeg har bare ikke tid til at sætte mig ind i det..
Avatar billede newcoder Nybegynder
15. juli 2008 - 11:36 #9
lukkes