Avatar billede bman2600 Nybegynder
17. juli 2006 - 17:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PC Fryser efter 5 min.?

Hej alle sammen.

Jeg har det problem her.

I spil, kan jeg spille 4-5 minutter, så fryser hele min pc og jeg skal pille strømstikket.

Det skete efter jeg opdaterede mine grafikkort drivere til den nyeste nvidia (grafikkort er geforce fx5700le).

Nu har jeg prøvet at slette dem og installere de gamle igen, men den gør det stadig. Nogen der kan sætte mig i retning af hvad problemet kan være?

Jeg kom til at lave noget fusk på et tidspunkt så jeg havde de gamle drivere men de ikke var installeret med nvidia software, der kunne jeg sagtens spille, men eksempelvis kun 60fps i counterstrike.

Med venlig hilsen

bman
17. juli 2006 - 18:05 #1
VARME problem ? (Typisk i denne tid...)
Avatar billede bman2600 Nybegynder
17. juli 2006 - 18:30 #2
den får køling nok, og ligger på en 34grader konstant næsten
17. juli 2006 - 19:29 #3
... er det 'kun' ved programmer (=spil) der presser grafikkortet ?
Avatar billede kogt Nybegynder
17. juli 2006 - 22:29 #4
lav en total geninstallering af windows... og se om det virker... :) og husk at formater c dev saa du ikke ligger inde med rester fra det gamle OS
Avatar billede darrich Novice
19. juli 2006 - 22:30 #5
Hvis du kører Windows XP så anvend systemgendannelse og kør den tilbage til dagen før du lagde driverne på.

Start -> Hjælp og Support -> Systemgendannelse