Avatar billede plazm Nybegynder
13. juli 2006 - 21:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lydløs computer

Hej.

Jeg flytter snart i lejlighed med kæresten og i den sammenhæng vil jeg gerne at min computer kan stå i "stuen" mens hun ser TV, uden at den forstyrer, for som det er nu, er den en jetjæger.

Jeg søger derfor blæsere eller passive kølere som er på under 20db til følgende hardware:

Asus A8N Sli DELUXE
AMD 3500+
AOpen Aealus 6600GT
og evt. en lydløs størmforsyning.

Hvad vil i anbefale?
Avatar billede marlboro-man Nybegynder
13. juli 2006 - 22:40 #1
Løste selv det problem med vandkøling, og har aldrig fortrudt, man kamn købe mage færdige systemer. se evt her.

http://www.asetek.com
Avatar billede heine112 Nybegynder
14. juli 2006 - 11:58 #2
Jeg har også vandafkøling - og det larmer. Jeg har løst problemet med at smidde computeren i klælderen og har købt en bærbar centrino i stedet...
Avatar billede plazm Nybegynder
14. juli 2006 - 16:57 #3
jeg har haft vandkøling, og det er ikk just lydløst, og jeg har også en centrino bærbar, men den vil jeg ikk have til at stå i stuen, da den er alt for svag.
Avatar billede plazm Nybegynder
03. januar 2007 - 22:47 #4
Vi kom vist ikke rigtigt videre.