Avatar billede mkgroup Nybegynder
11. juli 2006 - 20:45 Der er 7 kommentarer

Pay per click?

Hej alle.

mon nogen kender marketings firmaer, som tilbyder "betal pr. klik" løsninger?
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. juli 2006 - 21:07 #1
Googles Adwords er vel ppc det samme er Yahoo via overture.

Hvis det er dig der vil annoncerer, så skal du have fat i google adsense som jeg har skrevet en artikel om her på E
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. juli 2006 - 21:08 #2
Her er artiklen "Tjen penge med Adsense, del 1"

http://www.eksperten.dk/artikler/982
Avatar billede kigan Nybegynder
15. juli 2006 - 10:02 #3
Hej.

Et godt sted at kigge ville være http://www.tradedoubler.dk

Mvh
Kevin
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. juli 2006 - 17:03 #4
Jeg har nu hørt meget skidt om netop tradedoubler. Jeg tror faktisk det var her på eksperten. Jeg ser lige om jeg kan finde trådene
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. juli 2006 - 17:09 #5
Prøv selv at søge med site:www.eksperten.dk tradedoubler i google og se, der er delte meninger og emnet
Avatar billede mkgroup Nybegynder
16. juli 2006 - 01:08 #6
Jeg havde håbet på noget der ikke koster SÅ meget i oprettelse som tradedoubler..
Avatar billede abruscato Nybegynder
03. januar 2007 - 18:17 #7
Der er flere affiliatenetværk, som er billigere i opstart end TradeDoubler - Heriblandt www.partner-ads.com.

Du kan finde en liste over affiliatenetværk på www.partnerprogrammer.dk/networks.php