Avatar billede xavis Nybegynder
10. juli 2006 - 11:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spybot-søgning

Hejsa

Når jeg prøver at køre en søgning med Spybot S&D, så stopper den når den har kørt måske 90% og kommer ikke videre... Det er et problem, der først lige er opstået, og jeg har prøvet at ændre alle de ting tilbage, som jeg har rodet med, men uden held. Nogen der har en anelse om, hvad det kan være???

På forhånd tak.
Avatar billede ejvindh Ekspert
10. juli 2006 - 13:24 #1
Prøv om det hjælper at køre scanningen fra fejlsikret tilstand (tryk F8 under opstarten).

Hvis nej, så prøv at køre proceduren fra denne artikel, og lægge logsene herind. Så skal jeg prøve at se om du har noget alvorligt skidt på computeren, der forhindrer kørslen:

http://www.eksperten.dk/artikler/954
Avatar billede xavis Nybegynder
20. juli 2006 - 02:58 #2
Hejsa

Jeg har nu fundet ud af, at hvis den får lov til at står i LANG tid, så fortsætter den...men virker bare underligt, for sådan gjorde den ikke i starten.

Skal jeg stadig prøve at køre din procedure igennem??
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. juli 2006 - 14:26 #3
Det synes jeg ville være en god ide. Så får du undersøgt om der ligger noget af det mere alvorlige skidt, som forhindrer spybot i at køre ordentligt.
Avatar billede ejvindh Ekspert
08. august 2006 - 21:42 #4
Fik du løst problemet?
Avatar billede xavis Nybegynder
09. november 2006 - 22:55 #5
Hejsa

Undskyld, at jeg har været væk så længe - problemet er ikke mere, for har været nødt til at geninstallere hele systemet...

Men hvis du smider et svar, så skal du få pointene - som tak for tilbuddet om hjælp... :-)
Avatar billede ejvindh Ekspert
10. november 2006 - 12:31 #6
Du er velkommen :-)