Avatar billede nesdunk Nybegynder
07. juli 2006 - 09:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Excel: Sammenligne indhold i 2 sheet og slette?

Hej eksperter...

Har 2 sheets i excel, hvor der fremgår noget af det samme data i begge ark... er det muligt at sammenligne de 2 sheets og så slette ting, i f.eks sheet1, som også måtte fremgå i sheet2?? Altså sådan at data overhovedet ikke fremgår i begge ark, men kun det ene...

Hjælp vil være værdsat, da det vil gøre min arbejdsdag meget nemmere!

/Nesdunk
Avatar billede supertekst Ekspert
08. juli 2006 - 11:54 #1
Ligger de 2 sheets i samme fil?
Hvilke celler skal sammenlignes?
Avatar billede nesdunk Nybegynder
31. juli 2006 - 15:46 #2
Løsning på problem blev fundet med lidt intens googl'ing...

Hvis andre skulle have samme problem, så fandt jeg et program der hedder "Excel Unique & Duplicate Data Remover"...