Avatar billede adema Nybegynder
05. juli 2006 - 15:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opsætning okay?

jeg er nu endelig blevet færdig med at sammensætte min maskine. indtil videre er den som så.

Processor FX-60 @ (2.86GHz)
Motherboard A8N32-SLi Deluxe
RAM 2x1Gb - G.Skill PC3200/DDR400
Harddisk(e) 200+80Gb
Grafikkort 2x7900GT
Skærm 19"TFT
Lydkort Audigy 4

ved godt hdd's ik er det bedste (IDE ATA133), men der kommer nok et par sata diske i på et tidspunkt. indtil videre er jeg dog tilfreds. men har i nogle gode inputs til en vildere computer så kom med dem.

på forhånd tak.
Avatar billede larsenj Nybegynder
05. juli 2006 - 15:59 #1
vent 1 mdr og køb en conroe, dual core2 fra intel måske ? med ddr2 ram istedet.
Avatar billede adema Nybegynder
05. juli 2006 - 16:39 #2
har allerede købt samlet og startet maskinen, så er lidt for sent :)

wth havde pengene :P
Avatar billede adema Nybegynder
25. oktober 2006 - 07:42 #3
lukker tråden, vil du have point så smid lige et svar, lukker fredag, så jeg kan få mine hængepartier væk. mvh patrick
Avatar billede larsenj Nybegynder
25. oktober 2006 - 17:43 #4
luk du bare, kan skisme ikke se jeg burde have point for ingenting :)

ellers tak :)