Avatar billede theartist Nybegynder
05. juli 2006 - 13:10 Der er 1 kommentar

Freelance .net udvikler til Aller

Er du .net udvikler og kunne du tænke dig at arbejde freelance for os her hos Aller, så skriv til projektleder Anders Riedel (art@allerint.dk). Det kan meget vel være vi kan finde ud af at veksle freelance-tilværelsen med en fast stilling også, men lige meget hvem du er og hvilken form du er interesseret i, så giv lyd fra dig!

Du kommer til at arbejde med vores .net CMS og udvikling af spændende nye tiltag på nettet. Blandt vores sider er ungdomsportaler, forældreportaler, B2B sites, båd og golfsites m.fl. Du får masser af indflydelse på udformningen af disse og generelt lover vi dig at du ikke kommer til at kede dig!

Vi formoder du er mellem 18-28 år og har et friskt humør.

Arbejdsstedet er 2730 Herlev, hvor vi har en arbejdsstation klar til dig og vi betaler en fornuftig timeløn alt efter kvalifikationer. Send en mail med dit CV til art@allerint.dk og vedlæg evt. referencer og hvad du forventer at få i timen, så vil vi tage kontakt til dig.

Aller International A/S
Webafdelingen.
Avatar billede theartist Nybegynder
05. juli 2006 - 13:11 #1
Arbejdstiden er op til dig, men vi forventer at du er klar til min. 8 timer om ugen (svarende til 1 ugedag) herude hos os.