Avatar billede agrezz Nybegynder
05. juli 2006 - 11:01 Der er 2 kommentarer

Excel program

Hej, jeg sidder lige med et program som skal oprette noget excel ark.

jeg har excel 11 object library med i ref, og prøver at oprette en ny workbook med følgende kode, men for "Old format or invalid type library" error

this.excelApp = new Excel.ApplicationClass();
Excel.Workbook wb = this.excelApp.Workbooks.Add(Type.Missing);

Fejlen opstår i nederste linie, excel når dog at starte op..
Avatar billede jps6kb Novice
05. juli 2006 - 11:08 #1
Prøv at kigge på det her link. :)

http://support.microsoft.com/kb/320369
Avatar billede agrezz Nybegynder
07. juli 2006 - 09:45 #2
skide godt egon. opret svar.

Til andre interesserede er det en bug, hvis man sætter sin applications "culture info" til engelsk standard så virker det...