Avatar billede hilfe Nybegynder
04. juli 2006 - 11:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kia Picanto + radio

Hej med jer alle sammen.
Jeg er i færd med at købe en kia picanto. Men vælger jeg at have en cd-afspiller i den, bliver den 5000 kr dyrer. Så jeg tænkte hvorfor ikke købe en selv, men i følge sælger, er det ikke sådan til. Størrelsen på "radio-boxen" er nemlig større, end på alm. biler, så man skal have en form for monteringsramme. Plus at man skal have et omformerstik, så man kan sætte radioen til bilen. Omformningsstikket, har jeg fundet hos thansen.dk men jeg har lidt problemer med at finde en monteringsramme. Jeg har fundet denne side:

http://www.cartronic-shop.dk/products/productlist.aspx?menuid=709&level=1

Men ingen af rammerne er til en kia picanto.

Så er spørgsmålet: Gør dette overhovedet noget, eller skal jeg finde en der er specielt lavet til en picanto? Og hvis dette er tilfældet, hvor kan man så finde det?

På Forhånd tak for hjælpen
Avatar billede drbean Nybegynder
04. juli 2006 - 11:25 #1
Ja, det gør noget. Det kan blive meget svært at montere anlægget uden den rette ramme. Har du evt spurgt sælger hvad det koster at købe en ramme igennem dem?
Avatar billede hilfe Nybegynder
04. juli 2006 - 11:31 #2
nej, jeg tænkte at jeg hellere lige må undersøge markedet først
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. juli 2006 - 12:03 #3
Få da den ramme med som rabat.
Avatar billede hilfe Nybegynder
17. august 2007 - 22:41 #4
lukket