Avatar billede sonny84 Nybegynder
02. juli 2006 - 22:46 Der er 4 kommentarer

hjælp kan ikke installere lydkortet

Hej eksperter

Jeg håber der er en derude der kan give mig en hjælpene hånd..

Jeg har formateret min computer fra vista til gode gamle xp.
Men nu siger computeren at lydkortet ikke er installeret, og jeg har ikke et højtaler ikon nede ved uret.
Det er lidt sørgeligt at spille spil og høre musik uden lyden.
Jeg har en fujitsu simens scaleo h med sådan en recovery cd, men den hjælper intet har prøvet diverse ting og sager,
og xp skiven kan heller ikke selv finde den korekte driver
HJÆLP HJÆLP
Avatar billede bubbaa Nybegynder
03. juli 2006 - 10:00 #1
Prøv at gå ind i enhedsindstillinger og se om den finder lydkortet.
Er der en enhed med et rødt krys over, ved du det er et driver problem (må vi gå ud fra det er)
Find ud af hvad det er for et lydkort, og gå ind på producentens hjemmeside, de bør have en driver.

Har du opdateret dit windows? Mener der ligger en del drivere i service pack 1 og 2.
Avatar billede sonny84 Nybegynder
03. juli 2006 - 15:00 #2
Okay kan godt være det yder lidt dumt men kan ikke finde nogen oplysninger på nettet hvad slags lydkort det er jeg har siddende kan man på nogen måde se det i win???

og min computer er lige blevet opdater og stadigvæk ingen lyd..
Avatar billede bubbaa Nybegynder
03. juli 2006 - 15:02 #3
Det letteste ville være at se på kvitteringen til din computer.
Ellers tror jeg du kan installere det der hedder everest home edition, der bør man kunne se navnet på alt der sidder i din computer.
Avatar billede krydset Nybegynder
03. juli 2006 - 15:10 #4
der står et serie nr på den pc et sted, det kan du indtaste inden på fujitsu´s hjemmeside hvor der så kommer en side med drivere frem...