Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
02. juli 2006 - 21:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

RSS direkte på min desktop

ER det muligt? Uden at installere eks. Desktop Sidebar eller tlsvarende? Det jeg kunne tænke mig var noget i stil med at få vist 5 forskellige nyheders overskrifter direkte.
Avatar billede superkyll Nybegynder
04. juli 2006 - 11:18 #1
der er et hav af gadgets til den slags - afhængig af din Window Manager - til Gnome er der gdesklet
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
04. juli 2006 - 18:46 #2
Jeg har ellers forsøgt med en del men syntes ikke jeg kan få det til at virke. Kører XP Home - er der nogen du evt. kan anbefale et kik på?
Avatar billede superkyll Nybegynder
07. juli 2006 - 00:06 #3
Kender ingen til windows - havde du linux krævede det blot en enkelt søgning i pakke databasen og et par klik med musen :D
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
07. juli 2006 - 19:17 #4
Nå ok - lader lige sp stå åben weekenden over, det kunne være at andre kunne hjælpe.
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
14. juli 2006 - 13:35 #5
lader ikke til det