Avatar billede kagearm83 Nybegynder
02. juli 2006 - 11:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler Logo + Banner

Hey alle grafikere derude, jeg er ved at starte en lille webshop op som skal sælge tøj hvis det kan lade sig gøre at få nogle kunder :), det vil blive mærkevare tøj som armarni, von dutch osv. nå men nok om det, som i kan se mangler jeg et logo til min side og et banner. siden kommer til at hedde just-clothing.dk og mit slogan skal hedde noget i retningen af --> mærkevare tøj til billige priser <-- havde forstillet mig at det skulle være i grå/sort/hvid farvescalaen skulle ligge med hensyn til logo og banner, håber at der er nogle der kan og vil hjælpe mig, jeg smider stort set alle de pionts i som jeg har

/kasper
Avatar billede kagearm83 Nybegynder
02. juli 2006 - 11:59 #1
eller ihvertfald de pionts i som der er tilladt
Avatar billede bill20 Nybegynder
04. juli 2006 - 12:00 #2
Avatar billede dddboberg Nybegynder
04. juli 2006 - 14:53 #3
her er mit bud
Avatar billede dddboberg Nybegynder
04. juli 2006 - 14:53 #4
ups dur ikke uden link:-)
http://rapidshare.de/files/24915414/JC.jpg.html
tryk på free
Avatar billede kagearm83 Nybegynder
09. juli 2006 - 13:52 #5
hey bill20 syntes dit ser meget fornuftigt ud har bare lige en rettelse og hvis den kan laves så er pointenene dine og rettelsen er at der skal være bindestreg imellem just-clothing.dk

/kasper
Avatar billede bill20 Nybegynder
10. juli 2006 - 07:37 #6