Avatar billede dingydog Nybegynder
01. juli 2006 - 21:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Apple Quicktime

Hej.
Mit Quicktime er i stykker, og melder fejl når jeg åbner det?
Problemet et nok, at det har været installeret før, og ikke er kommet ordentligt ud af systemet. Hvordan får jeg et program smidt helt ud af systemet,når det ikke vil afinstalleres under "tilføj/fjern programmer", og desuden har jeg manuelt forsøgt at slette alle filer der har noget med quicktime at gøre.
Jeg ville mene det er noget med registreringsdatabaserne der skal pilles ved, men aner ikke hvordan man gør??
Avatar billede old-faithful Praktikant
01. juli 2006 - 22:13 #1
Prøv evt. at geninstallere det og så fjerne det igen. På den måde kan det være at programmet får det hele med.
Avatar billede dingydog Nybegynder
02. juli 2006 - 12:09 #2
det har jeg prøvet. Problemet er så, at der under "tilføj/fjern programmer" i kontrolpanelet er to installationer af quicktime...- og jeg kan kun fjerne den ene..
Avatar billede old-faithful Praktikant
02. juli 2006 - 12:20 #3
Er du sikker på at at der stadig ligger en udgave af QuickTime på computeren? Måske er det blot henvisningen i "Tilføj/Fjern" som skal fjernes. I givet fald findes der gratis programmer der kan fjerne denne henvisning.
Avatar billede dingydog Nybegynder
10. juli 2006 - 11:05 #4
ok, og hvor findes disse programmer... det kunne nemlig meget vel være det der var problemet?
Avatar billede old-faithful Praktikant
10. juli 2006 - 12:15 #5
F.eks. Add/Remove Pro: http://www.superwin.com/ffreewar.htm

Men om det skulle virke at kun fjerne henvisninen, ved jeg ikke.
Avatar billede dingydog Nybegynder
15. december 2006 - 21:30 #6
der må svares