Avatar billede ottzen Nybegynder
01. juli 2006 - 15:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen der kender noget til denne telefon? Dualphone

Jeg har tænkt mig at købe en http://www.dualphone.net er der nogen der har erfaring med denne telefon?

Jeg syntes det er lidt cool den både virker over alm. telefon linje samt over skype, så TDC kan rende mig i r....
Avatar billede prog112 Nybegynder
01. juli 2006 - 16:25 #1
Ja, jeg har en og den virker fint.
Avatar billede leif Seniormester
01. juli 2006 - 16:26 #2
Husk at for at bruge som Fastnet telefon skal du stadig have en Fastnet linie fra fx. TDC
Avatar billede prog112 Nybegynder
01. juli 2006 - 16:27 #3
Jeg bruger dog den kun til skype, da jeg har en anden glimrende telefon til TDC.
Avatar billede ottzen Nybegynder
01. juli 2006 - 16:41 #4
dvs. der ikke er nogen problemer med at den konflikter selvom den både fungere over alm. telefon linje samtidigt med Skype køre på den?
Avatar billede ottzen Nybegynder
01. juli 2006 - 16:41 #5
Har i nogen ide om den virker på en Mac?
Avatar billede prog112 Nybegynder
01. juli 2006 - 16:55 #6
Den er vist kun til Windows