Avatar billede darczide Nybegynder
30. juni 2006 - 15:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

åbn funktion i word 2003

Hej

Nu har jeg søgt rundt det meste af dagen, men kan ikke finde et svar på mit problem.

Når man i Word vil åbne et nyt dokument havde man i "de gode gamle" versioner en mulighed for at vælge en foretrukne mappe.

Der lå noget der minder om dette ude til venstre i Åbn vinduet:
Denne computer
Foretrukne
Dokumenter

Men nu er der ikke nogle Foretrukne mere?!?!
Jeg kan umiddelbart ikke finde den i Funktioner -> Indstillinger -> Filplacering, som ellers ville have været mit eget bud på det.

/DarcZide
Avatar billede leif Seniormester
30. juni 2006 - 15:12 #1
Er Netværkssteder ikke kommet i stedet for den ?
Avatar billede darczide Nybegynder
30. juni 2006 - 15:16 #2
Der er ihvertfald Netværksteder, og jeg kan da også genveje oprette til enkelt biblioteker.
Men jeg savner nu Foretrukne. :/

Kan man ikke bytte Netværksteder om med Foretrukne?!? :)

/DarcZide
Avatar billede leif Seniormester
30. juni 2006 - 15:21 #3
Ikke så vidt jeg ved, men jeg har så heller ikke gravet så meget i det, da en del af mit arbejde foregår alligevel på mange Netværkssteder.
30. juni 2006 - 15:33 #4
I Åbn-dialogboksen vælger du mappen "Foretrukne" i feltet "Søg i:" øverst. Mappen er placeret på C:\Documents and Settings\"Brugernavn"\Foretrukne.

Herefter klikker du på knappen "Funktioner", og vælger "Føj til mine adresser"
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
30. juni 2006 - 16:22 #5
Det var sørme rigtig, hvordan sletter man så - hvis man havde brug for det an anden gang?
Avatar billede leif Seniormester
30. juni 2006 - 19:03 #6
du kan vist kun slette dem som du selv har oprettet (Kan jeg kun) Simpelt ved at højreklikke og vælge fjern
Avatar billede darczide Nybegynder
30. juni 2006 - 19:19 #7
he!!

Flot jeg ikke selv har tænkt den tanke... jeg skrive endda at jeg kan oprettte genveje til enkelt mapper. :)

<dårlig undskyldning>
Det har jo også været en lang, travl og varm dag..
</dårlig undskyldning>

Når, men point skal der være til erikjuul

/DarcZide