Avatar billede basco Nybegynder
29. juni 2006 - 15:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lang tekst i footer

Hvordan kan jeg få en tekst på mere end 255 tegn ind i en footer ? Kan man linke en fil til footer således den viser teksten fra denne fil eller måske skrive et VBA kodestykke til dette ?
Avatar billede tholjoh Nybegynder
17. juli 2006 - 11:39 #1
Jeg tror ikke det kan lade sig gøre på nogen af de måder du foreslår.
Begrænsningen ligger i selve footer'en og kan derfor (antageligvis) ikke omgås hverken med makrokode eller ved at indsætte et link.

Du kan derimod skrive din footer-tekst i eksempelvis Word, tage et screen shot, tilpasse det i en billed editor og indsætte billedet i footer'en.
Avatar billede basco Nybegynder
25. juli 2006 - 13:06 #2
selvfølgelig ... har lavet en jpg .. smid lige et svar og du får pointene ..
Avatar billede tholjoh Nybegynder
07. august 2006 - 13:28 #3
Svar
Avatar billede basco Nybegynder
07. august 2006 - 22:29 #4
vær'go