Avatar billede 2mas2 Juniormester
29. juni 2006 - 13:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Antal faner på skabelonvinduet.

Nå jeg åbner skabelonvinduet via "Filer" - "Ny" - "På denne computer" har vinduet faner svarende til mapper i filstrukturen.

Der er 2 rækker med faner og når der ikke er plads til flere faner laver Word en fane med "Flere...".
I fanen "Flere..." vises alle mapperne.

Er de ikke muligt at få 3 eller 4 rækker med faner?
(måske hvis man piller et eller andet sted i Windows?)

Versionen er Office Word 2003 SP2
Avatar billede 2mas2 Juniormester
02. august 2006 - 07:41 #1
Slet ingen der ved noget om dette lille problem?
Avatar billede supertekst Ekspert
04. august 2006 - 14:15 #2
Kunne du forestille dig en userform, der kan vise alle/eller de relevante skabeloner - når Filer/Ny aktiveres?

Der kan skrives en makro med navnet FilerNy, der så aktiveres når funktionen kaldes.
Avatar billede 2mas2 Juniormester
26. april 2012 - 23:12 #3
Blev ikke løst.