Avatar billede dytti Novice
28. juni 2006 - 10:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvad syntes i

jeg har fået til opgave at lave en side om bulldog's.
Her er så hvad en amatør er kommet op med www.matrix-bulldog.dk
Hvad syntes i, og hvad kan gøres bedre?
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2006 - 10:36 #1
Hej dytti

Jeg synes siden egentlig i opbygning er meget overskuelig og til at finde rundt på, men den er meget mørk og det med gul ovenpå sort er efter min mening et big NO NO.
Det bliver meget netto agtig og skærer i øjnene, så den scrollbar ville jeg nok lave til en anden farve.

Hvis du gerne vil holde den i den sorte farve, så synes jeg du skal prøve at lave det mere enkelt og stilfuldt. Altså sort baggrund som du har nu, men scrollbar og andet mere i en grå nuance. Ligesom dine rammer på siden de er fine.

Knapperne er også lidt for meget efter min mening, du har en "flad" side altså du løfter ikke baggrunden fra siden, men knapperne derimod de springer ud fra siden.

Det er måske lidt negativ det meste af den, men jeg synes det er en god start.
Måske kunne du lave lidt mere ud af galleriet det er nemlig nogen gode billeder og nok der jeg ville finde hen på en side om hunde.
Avatar billede dytti Novice
28. juni 2006 - 11:28 #2
Hej spacemaninc

Tak for tilbagemeldingen.
Du har helt ret i det med den gule farve på sort baggrund, men ejerne ville ha noget der springer i øjnene, og er glade for det.
Så knaperne og farverne kan jeg ikke gøre meget ved.
Jeg har dog tilladt mig at ændre scrollbaren, for den syntes jeg også selv var for meget (er opdateret).

Jeg er ikke helt sikker på hvordan resten af siden kan "løftes" uden at det bliver for voldsomt, men det vil jeg arbejde lidt med.

Har du nogen gode ideer - evt links til "opkvikning" af gallerierne?
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2006 - 12:39 #3
Ja man kunne bruge et fotoalbum, måske et af de mange der benytter flash, denne er meget god har jeg hørt...

http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/

Men ellers bare noget der giver lidt mere, nogen rammer på billederne, du kunne for sin vis godt sætte en 2px ramme på billederne i en farve.
Avatar billede dytti Novice
28. juni 2006 - 13:24 #4
Det er mægtigt du.
Jeg har slet ikke tænkt i de baner.

Kvittere for din tid.