Avatar billede kelly69 Nybegynder
24. juni 2006 - 10:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til at find ukendt enhed

Hej eksperter!

Findes der ikke et program til at finde navnet, paa de enheder i enhedshaandtering, som windows bare har sat et gult spoergsmaalstegn ved?
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. juni 2006 - 10:50 #1
Avatar billede kelly69 Nybegynder
24. juni 2006 - 11:45 #2
Dette program er fint til at vise alt hvad der er paa computeren, men jeg ved jo ikke hvad for noget af det der ikke virker korrekt, om det er grafikkortet eller hvad det er.
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. juni 2006 - 12:05 #3
Gå i enhedshåndtering og slet det med gult spørgsmålstegn, genstart pcèn, så indstalleres det igen, der kan du se, hvad det er (måske)
Avatar billede kelly69 Nybegynder
24. juni 2006 - 13:10 #4
Det virkede ikke :(
Avatar billede hottadpole Nybegynder
25. juni 2006 - 16:15 #5
Det kan være usb controllere, temperaturfølere, SMbus samt en masse andet. Hvilket bundkort bruger du?