Avatar billede konradsen Nybegynder
23. juni 2006 - 17:27 Der er 1 løsning

MCE og ASUS P7131 Dual funker ikke

Jeg har lige købt et ASUS My Chinema-P7131 DUAL, og sat det i min maskine. Har efterfølgende installeret Windows MCE 2005, og ville gerne se tv, men...

Når jeg søger efter kanaler i Media Center, siger den at den ikke kan finde nogen!

Jeg har prøvet at bruge det software der følger med, til at se TV, og der finder den godt nok kanalerne. Hvad kan der være galt?
Avatar billede konradsen Nybegynder
02. november 2007 - 23:26 #1
Never mind...