Avatar billede freeload Nybegynder
22. juni 2006 - 21:00 Der er 6 kommentarer

Trådløs network (faneblad vises ikk)

Hej

Jeg har en veninde som jeg giver support i ny & næ.
Hun har problemer med at connect til en trådløs forbindelse.

Hun har et Linksys PCI trådløs kort i hendes pc, og ved at højre klik på Vis trådløs enheder (ned ved uret) så siger den at der er et andet program som allerede er igang.
Og det har jeg os fået hend til at tjek at der ikke er installert et tool fra linksys osv.
men når hun højre klikker på Netværkssteder, og vælger egenskaber. Og derefter højre klikker på det trådløs kort og vælger egenskaber. Er fanebladet Trådløs netværk os væk.

Kan ikk kom på andet end der må være et eller andet værktøj som tag over. Eller er der nogen som har set det før?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. juni 2006 - 06:55 #1
Lyder som om at det er linksys toolet der er installeret, eller er fejlet under installation.
Avatar billede freeload Nybegynder
23. juni 2006 - 08:54 #2
Det os hvad jeg vil gæt mig til, men har fået hend til at tjek men ingen linksys halløj overhoved.
Men det kan være den hænger programmet et sted.
Avatar billede gratis Nybegynder
23. juni 2006 - 13:04 #3
har du tjekket om tjenesten "Automatisk konfiguration af trådløse enheder" er startet ?
Avatar billede freeload Nybegynder
23. juni 2006 - 13:13 #4
Hvor finder du lige den?
Avatar billede gratis Nybegynder
23. juni 2006 - 13:27 #5
|Højreklik Denne Komputer|Administrer|Tjenester og Programmer|Tjenester|
Avatar billede freeload Nybegynder
23. juni 2006 - 13:33 #6
Ahh service, det kan jeg få hend til at tjekke.