Avatar billede peterfrom Nybegynder
22. juni 2006 - 16:22 Der er 1 kommentar

Flere ram til ASUS TUSL2-C

ASUS
TUSL2-C
Sokket 370 Motherboard
Intel 815EP Chipset

Der står i manualen.Make sure the total installed memory does not exceeds 512MB Otherwise the system may hangduring start up.
Betyder det jeg ikke kan bruge mere end 512MB eller kan jeg bruge 512MB i hver Dimm socket.
Håber der er en der kan hjælpe, om jeg kan få flere ram end de 512MB jeg har nu, så jeg kan få det til at køre bedre.
Jeg ved godt jeg kan købe en anden PC, men det ville være dejligt hvis problemet kunne løses med flere ram.Jeg bruger den ikke til spil, men har mange vinduer åbne som står og opdaterer hele tiden, og efter en lang dag må jeg lukke computeren, og når jeg starter op igen kører det fint, og håber ramene kan løse problemet et år eller to.
På forhånd tak
Peter
Avatar billede help2day Nybegynder
22. juni 2006 - 16:35 #1
Det er maximum på 512.... mere duer ikke på det bundkort