Avatar billede kelly69 Nybegynder
22. juni 2006 - 15:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Driver mangler i Windows Vista

Hej Eksperter!

Jeg har nu haft installeret windows vista i en uge, det har virket fint indtil nu. Nu gaar den i staa kort tid efter opstart. Den siger selv at det er fordi at der mangler en driver til et ukendt hardware. Den ved ikke andet om den end at hardwaren sidder paa PCI Bus'en. Hvad kan det vaere for noget?

Paa forhaand tak :)
Avatar billede larsenj Nybegynder
22. juni 2006 - 19:45 #1
grafik, netkort, modem, lydkort, sata controller og meget mere :) ved jo ikke helt hvad din maskine indeholder.
Avatar billede kelly69 Nybegynder
23. juni 2006 - 10:31 #2
Min maskine indeholder ikke saerlig mange ting :) faktisk kun grafikkort der er bag paa, ellers bare et motherboard. Findes der ikke nogle programmer der kan vise alt hvad der er sat til, og om de har deres driver installeret (:
Avatar billede kelly69 Nybegynder
23. juni 2006 - 16:23 #3
det begyndte alt sammen efter at jeg havde forsøgt at bruge flere skærme, altså min fladskærm og fjernsynet, og så slukkede den bare. og derefter har den været fuldstændig ustabil.
Avatar billede kelly69 Nybegynder
23. juni 2006 - 16:24 #4
men kan det være grafikkortet der gør computeren ustabil? :)
Avatar billede kelly69 Nybegynder
23. juni 2006 - 16:59 #5
Den brokker sig ogsaa over flere ting:

Description
Windows has detected a slowdown in the responsiveness of the system

Problem signature
Problem Event Name:    DiagPerfShellScenario
OsBuildNumber:    5384
TroubleshooterVer:    1
ScenarioSubType:    ResponseMonitor
OS Version:    6.0.5384.2.0.0.256.1
Locale ID:    1030

Files that help describe the problem
ksnapshot.etl
krundown.etl
ShellPerformanceDiagnostics_SystemData.bin

View a temporary copy of these files
Warning: If a virus or other security threat caused the problem, opening a copy of the files could harm your computer.

Siger det noget som helst?
Avatar billede kelly69 Nybegynder
24. juni 2006 - 10:40 #6
naa ingen svar :)