Avatar billede martin_shearer Nybegynder
22. juni 2006 - 15:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ftp program der viser mere ind

hey

jeg har et problem, jeg har en mappe på min server ved b-one der pt indeholder over 10.800 filer. mit problem er at total commander eller win xp ikke vil vise mig mere ind 9998 filer i den mappe.

Jeg ved at der er over 9998 i den mappe. dette har b-one også bekræftet. jeg har sagt at det må være en server "fejl" i deres opsætning. men de siger at det er noget i mit ftp program der begrænser visningen til 9998 filer.

den hopper jeg dog ikke helt på, da jeg har forsøgt med flere forskellige programmer uden held. nogen der kan hjælpe mig her ?
Avatar billede kelly69 Nybegynder
22. juni 2006 - 15:18 #1
Proev et andet server program :) eks. smartFTP http://www.download.dk/index.asp?Kat=&subkat=&prog=4720
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
22. juni 2006 - 15:33 #2
virker heller ikke den sætter også et max på 1000 filer

"226 Output truncated to 10000 matches" :(
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
15. juli 2006 - 20:03 #3
lukket