Avatar billede penta Nybegynder
22. juni 2006 - 13:43 Der er 4 kommentarer

Hvordan er problemet?

Jeg er ved at lave et program i Delphi, der kan konvertere data fra access til oracle. Jeg får en fejl der hedder:

"Den aktuelle provider understøtter ikke returnering af flere postsæt fra en enkelt udførelse"

Er der noget der kan hjælpe mig med hvad jeg evt. har gjort forkert?
Avatar billede pgroen Nybegynder
22. juni 2006 - 14:22 #1
Uden at kende meget til Deplhi, vil jeg tro at du har lavet et select, der returnerer mere end en række, hvor du forsøger at proppe resultatet ind i en simpel variabel...
Avatar billede kjulius Novice
22. juni 2006 - 19:03 #2
Ligeledes uden at kende noget til Delphi kunne jeg gætte på, at du har brugt ADO instruktionen for at gå til næste recordset i stedet for til næste record?
Avatar billede penta Nybegynder
24. juni 2006 - 19:30 #3
Jeg takker ind til videre og ser om det er det der er problemet - vender snart tilbage
Avatar billede penta Nybegynder
06. juli 2006 - 16:00 #4
jeg giver kjulius point - det var tæt på - kan du give et svar, så kan jeg give dig point?