Avatar billede botha Nybegynder
22. juni 2006 - 11:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig skabelon hver gang nyt dokument startes

Der er sket noget utilsigtet her:
Da jeg for nogle dage siden startede med at skrive i et nyt dokument, startede jeg med at hente noget fra en tabel i Excel ind i det nye dokument og derefter skrev jeg nogle få linier. Jeg opdagede at der på en måde skete "noget Andet" og gemte dokumentet,hvor jeg var kommet til.
Siden da - hver gang jeg trykker på Nyt dokument - står dette i dokumentet og så må jeg først markere det og så Delete. Hvis jeg så prøver at gemme det nu blanke dokument, gemmes det som et almindeligt word-dokument udenfor mine andre mapper. Og næste gang jeg trykker på Nyt dokument er det det samme, altså at teksten stadigvæk er der. Altså må det være skabelonen det er gemt på og hvordan sletter jeg dette.
22. juni 2006 - 11:28 #1
Find skabelonen normal.dot, og slet den.
Næste gang du starter Word, oprettes en ny version af normal.dot.
22. juni 2006 - 11:30 #2
Start->Søg->Efter filer eller mapper
Vælg: Alle filer eller mapper
i øverste felt indtaster du: normal.dot
og klikker på Søg

Herefter markerer du de(n) fundnu filer, og sletter dem
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2006 - 21:31 #3
Erikjuul har ret. du har nok fået gemt i normal.dot, så du skal åbne normal.dot, slette tabellen og derefter gemme normal.dot, så skulle problemet være løst. Du kan også som erikjuul skriver slette normal.dot, men så skal du være sikker på, at du ikke har autotekster, makroer eller andre ting gemt, som du skal bruge. Er du i tvivl, så omdøb normal.dot og start word, så dannes der en ny.

Husk at søge i skjulte filer, eller finder du måske ikke normal.dot
17. august 2006 - 12:19 #4
Lukketid?