Avatar billede eeco Nybegynder
21. juni 2006 - 13:17 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Skærm slukker pludselig?

Jeg er løbet ind i endnu et problem..

Når jeg sidder og gamer slukker min skærm lige pludselig, selve computeren køre men skærmen går på standby agtig ting. Jeg kan kun få tændt den igen ved at slukke hele computeren også starte den igen..?

Nogen der har oplevet det samme og ved hvordan jeg kan fikse det?

På Forhånd tak..

MvH

eeco..
Avatar billede robotten Praktikant
21. juni 2006 - 13:34 #1
Har lidt samme probelm, dog tænder skærmen igen. Har skiftet både skærmkort og skærm, uden held.
Så kan det efterhånden kun være bundkort, cpu og ram. i mit tilfælde.
Men mht. dit tilfælde, har du så prøvet en anden skærm og/eller skærmkort?
Avatar billede eeco Nybegynder
21. juni 2006 - 13:38 #2
nej har ikke prøvet at skifte noget.. Kunne være jeg skulle skaffe mig en anden skærm om prøve med den..
Avatar billede larsenj Nybegynder
22. juni 2006 - 00:51 #3
har i tjekket der ikke er støvpå GPU blæseren ? evt. tag en side af og se om det er jeres GFX kort der bliver en anelse for varme, så slukker de nemlig for signal til monitor.
Avatar billede eeco Nybegynder
22. juni 2006 - 00:59 #4
Jeg tror heller ikke det er min skræm eller grafik kort der er gået for det er kun hvis jeg spiller den gør det... så det må have noget at gøre med den bliver for varm? eller? men jeg vil lige tjekke om der er støv på i morgen..
Avatar billede larsenj Nybegynder
22. juni 2006 - 10:31 #5
Den nemmeste måde at teste det, er at lave en test med et spil, som man bare VED "slukkeR" for skærmen efter kort tid, derefter pille den ene side af kabinettet, og sætte sådan en fan ting til at smide luft ind i kabinettet, omkring gfx kortet. Var den måde jeg fandt ud af mit eget gfx kort var fubar i sin tid. Ikke lige den kønneste og højteknologiske løsning, men den virker ;)
Avatar billede robotten Praktikant
05. juli 2006 - 12:56 #6
Fået det testet?
Avatar billede robotten Praktikant
07. august 2006 - 13:11 #7
Hep?
Avatar billede eeco Nybegynder
09. august 2006 - 13:27 #8
Jeg fandt ud af at der var en passive køler blok på mit GFX kort som sad løst, ved ikke om det har noget med den at gøre, men jeg har fået sat den ordenligt på igen, og mit bundkort var også gået i stykker så det har jeg fået nyt af, det er lang tid siden den har slukket så håber på den ikke gør det mere.. :D
Avatar billede robotten Praktikant
09. august 2006 - 13:37 #9
Ok. Lukker du så her igen?
Avatar billede eeco Nybegynder
09. august 2006 - 13:39 #10
hvis jeg ikke har problemet længere.. men tror lige jeg venter lidt, for når jeg tænker over det er det ikke de mest krævende spil jeg spiller lige i øjeblikket.. sååå..
Avatar billede robotten Praktikant
16. august 2006 - 09:02 #11
sååå  hvad? Så er det da med at få det gjort, ellers er det jo ikke nemt :)
Avatar billede robotten Praktikant
05. september 2006 - 15:52 #12
?
Avatar billede eeco Nybegynder
12. september 2006 - 19:05 #13
Nu har jeg lige spillet det samme spil i et par timer.. uden den skete noget.. så tror måske det funker nu. :d

Men tak alligevel alle sammen..
Avatar billede robotten Praktikant
25. september 2006 - 15:10 #14
?
Avatar billede robotten Praktikant
09. november 2006 - 15:34 #15
Hep!
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:36 #16
Avatar billede eeco Nybegynder
19. juni 2008 - 13:35 #17
lukket