Avatar billede galan Nybegynder
20. juni 2006 - 19:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Eksempler på Anbefalinger

Hej Eksperter,

Jeg sidder som leder i en virksomhed og skal til at skrive et par anbefalinger til nogle konsulenter.

Jeg har aldrig skrevet anbefalinger før og ville gerne se nogle gode eksempler på hvordan de evt. kunne se ud.

Jeg har kigget på google, men uden held.

Så hvis i har nogle liggende eller kender nogle steder hvor der er eksempler, så ville jeg meget gerne kigge lidt nærmere på dem.

På forhånd tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. juni 2006 - 19:48 #1
Jeg har skrevet en del og kan nok strikke noget sammen til dig. Jeg har ikke noget liggende hjemme, men på arbejde kan jeg hente noget inspiration
Avatar billede galan Nybegynder
20. juni 2006 - 20:09 #2
Det ville være lækkert. Det drejer som om nogle specielt gode konsulenter som skal have en anbefaling, så ville gerne gøre noget ekstra ud af det.
Avatar billede galan Nybegynder
20. juni 2006 - 20:13 #3
Du kan kontakte mig via e-mail: wulff@dracos.dk
Avatar billede galan Nybegynder
30. juli 2007 - 22:07 #4
Lukket