Avatar billede nalu Nybegynder
20. juni 2006 - 16:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Alert boks med linieskift

Hvad er problemet i denne alert:

<script type="text/javascript">alert('Der er opstået følgende fejl:' + /n + 'Der er ikke indtastet et model navn' + /n + 'Der er ikke indtastet en beskrivelse' + /n + 'Synsdatoen er i et forkert format' + /n )</script>
Avatar billede mclemens Nybegynder
20. juni 2006 - 16:39 #1
<script type="text/javascript">alert('Der er opstået følgende fejl:\nDer er ikke indtastet et model navn\nDer er ikke indtastet en beskrivelse\nSynsdatoen er i et forkert format\n' )</script>
Avatar billede mclemens Nybegynder
20. juni 2006 - 16:41 #2
fejl:' + /n + 'Der -> fejl:\nDer ...
\n er et special tegn i js og er ikke en variabel
- d.v.s. den skal stå sammen med teksten ...
Avatar billede nalu Nybegynder
20. juni 2006 - 16:43 #3
Den vil stadig kun skrive det ud på en linie :/
Avatar billede nalu Nybegynder
20. juni 2006 - 16:45 #4
Arghh måske skulle jeg prøve at lave backslash istedet ^^
Avatar billede nalu Nybegynder
20. juni 2006 - 16:46 #5
Tusinde tak! - til sidst, er der så et specialtegn for fed tekst?
Avatar billede mclemens Nybegynder
20. juni 2006 - 16:48 #6
Så vidt jeg ved kan du ikke style alert's så skal du lege med nogle layers istedet... (jeg har dog aldrig selv leget meget med alert's så hæng mig ikke helt op på det ... men jeg har aldrig set eller hørt at man kan style dem)
Avatar billede mclemens Nybegynder
20. juni 2006 - 16:48 #7
- Og tak for point :o)