Avatar billede lade182 Nybegynder
19. juni 2006 - 15:44 Der er 2 kommentarer

Fejlmeddelelse "ati3duag.dll"

Hej,

jeg har lige købt en Dell Inspiron 6400 bærbar computer, men oplever  et problem i forbindelse med afviklingen af Sims 2. Midt i spillet får jeg en blå skærm, hvor følgende står. Skærmen er desværre for lille så jeg kan desværre ikke få det hele med. Er der nogen der ved hvad problemet kan være ?

Fejlen skyldes muligvis følgende fil: ati3duag.dll.
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Hvis det er første gang, at du ser denne stopfejl,
skal du genstarte computeren. Hvis skærm billedet vises igen, skal du gøre følgende:
Sørg for, at al ny hardware eller software er korrekt installeret.
Hvis dette er en ny installation, skal du spørge hardware- eller softwareproducenten om der er windows-opgraderinger, som du muligvis har brug for.
Hvis problemet opstår igen, skal du deaktivere eller fjerne hardware eller software, der er installeret for nylig. Deaktiver nogle indstillinger for BIOS-hukommelsen, f.eks. caching eller afskygning.
hvis du skal bruge fejlsikret tilstand til at fjerne eller deaktivere komponenter,skal du genstarte computeren og trykke på F8 for at vælge avancerede startindstillinger og derefter vælge fejlsikret tilstand.
Tekniske oplysninger:

*** STOP:0x00000050  (0xE27B78A0, 0x00000000, 0xBF1BE77E,0x00000001)
*** ati3duag.d11 - Adress BF1BE77E base at BF0C4000, DateStamp 43f4d1d9
Starter lagring af den fysiske hukommelse
Lagring af fysisk hukommelse fuldført.
kontakt systemadministratoren eller teknisk support for Andet ydeligere hjælp.
Avatar billede peter369 Nybegynder
19. juni 2006 - 18:37 #1
hej hvad for et ATI grafikkort har du i.
Avatar billede noltus Novice
22. juni 2006 - 18:07 #2
Hej
Har haft samme problem i næsten alle spil,men er gået over til at bruge windows egen driver til ati grafikkort og nu er der ingen problemer