Avatar billede thedarkrider Nybegynder
18. juni 2006 - 15:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med GF 7900GT og MSI K9N Premium

Hej eksperter

Jeg har netop samlet en ny pc, men har desværre fået nogle problemer med grafikkortet - et Inno3d Geforce 7900GT.

Under enhedshåndtering er der udråbstegn ud for to enheder. Når man ser under detaljer, står der "enheden kan ikke starte (kode 10)".

Under "troubleshooting" i manualen til grafikkortet står der at løsningen på dette problem skulle være at "Enable the option of "Assign IRQ to VGA" from motherboard BIOS".

Men hvordan gør jeg dette? Bundkortet er et MSI K9N Premium.
Jeg har kigget i BIOS men kan ikke umiddelbart finde noget der ligner dette.

Kan i hjælpe?
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
18. juni 2006 - 15:59 #1
Enhederne der er udråbstegn ud for er:
nVidia WDM TVTuner
nVidia WDM Video Capture (universal)
Avatar billede freespace Nybegynder
18. juni 2006 - 16:06 #2
Det er fordi at der på nogle geforce kort er video indgang på, men det er der ikke på Inno3d udgaven. Har et magen til, du skal bare deaktivere dem, de har ingen betydning for kortet.
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
18. juni 2006 - 16:12 #3
Tænkte nok at det var noget i den retning. Tak for hjælpen.