Avatar billede geltzer Nybegynder
16. juni 2006 - 20:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

erfaringer med LG bærbare

jeg står overfor at sku købe ny bærbar og har kigget på en model fra zepto og en fra LG

de koster begge ca 10K
og hoved forskellende er :

zepto : bluetooth, 7200rpm hdd, 1280x768skærm og 64mb dedikeret
        grafikram, centrino 1.7GHz 3.3cm tyk 2.6kg, 1280mb ram

LG :    ingen bluetooth 4500rpm hdd, 1440x800skærm, 256mb delt
        grafikram centrino duo 1.8GHz 2.1cm tyk 1.9 kg 1024mb ram

jeg bruger den hovedsagligt til skole dvs tunge simuleringer og beregninger, så ram og hastighed er vigtigt, men jeg spiller sjældent på min bærbare

så mit spørgsmål er om der er nogen der sku ha erfaringer for eller imod den ene eller den anden?
jeg kender ingen der ejer en LG og hved derfor intet om den.

links her :
LG :  http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=161336
zepto : http://www.zepto.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=IB16pPgOdpZFMhw8

(jeg har ændret i opsætningen på zeptoen som beskrevet ovenover.
så man ka ikke ta data direkte fra deres hjemmeside)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2006 - 20:57 #1
Zeptoen vil du blive gladest for over længere tid.
Avatar billede geltzer Nybegynder
16. juni 2006 - 22:55 #2
ok nogen særlig grund til det eller...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juni 2006 - 00:49 #3
Hurtigere harddisk - garfikkort med dedikeeret ram og bluetooth