Avatar billede jesper_bn Nybegynder
16. juni 2006 - 16:19 Der er 8 kommentarer

lille vindue i spil

hey folks
når jeg spiller feks. diablo 2 og andre spil på min nye acer bærbar, med godt grafikkort og opdaterede drivere vil den kun vise spillet i et meget lille vindue. Det er fair nok at den kun kan spille det i 800*600, men hvordan kan jeg i det mindste få det til at blive strukket så det fylder hele skærmen??? evt. et program????

200 point hjælp tak
Avatar billede zynzz Praktikant
16. juni 2006 - 16:26 #1
Hvordan ser din genvej ud ?, fx. der kunne stå: "x:\Diablo II\Diablo II.exe" -w , så skal du fjerne -w
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
16. juni 2006 - 16:27 #2
hej nej der står kun diablo2.exe
Avatar billede zynzz Praktikant
16. juni 2006 - 16:34 #3
lyder lidt mystisk, og der er ikke nogle indstillinger du har overset ?, tror sq ikke lige jeg kan hjælpe... :S
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
16. juni 2006 - 16:37 #4
nej vi har været alle ins. igenem og på den anden pc er det ik så
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2006 - 20:49 #5
Er den anden pc også med widescreen? (Lyder som om du har en bærbar med widescreen)
Har du sat spillet til - skal understøtte det - at vise det i widescreen?
Avatar billede chrolle Nybegynder
17. juni 2006 - 15:46 #6
prøv alt enter det virker i nogle gamle spil...
Avatar billede skate6000 Nybegynder
10. juni 2007 - 18:01 #7
Jeg har det samme problem med min acer.. Men har haft det til at virke, både med vista og media center.. Plz sig til hvis du finder en løsning..
Avatar billede skate6000 Nybegynder
11. juni 2007 - 14:24 #8
Det er eentligt ikk særligt ekspertagtigt det du skal gøre.. :P Det er bare i ati controlcenter du skal ændre din skærm konfig..