Avatar billede roscoe27 Nybegynder
15. juni 2006 - 19:34 Der er 16 kommentarer

Websites købes

Jeg er interesseret i at købe websites. Enten helt færdige projekter eller sites, der lige "mangler det sidste".

Eventult på partnerskabsvilkår, hvis vi kan finde en fornuftig løsning.

Købsprisen skal svare til nuværende indtægter. F.eks. månedlig indtjening x 12 måneder = købsprisen,

Det er krav, at siten enten allerede tjener penge eller potentiale kan argumenteres for - godt:-)

Kontakt mig på: lundgaard AT gmail.com

eller ring på 27 94 64 05
Avatar billede abruscato Nybegynder
15. juni 2006 - 19:45 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. juni 2006 - 19:46 #2
læs denne artikel og de næste i serien når de kommer
http://www.eksperten.dk/artikler/982

find en niche du ved noget om eller kan finde en masse gode oplysninger om.

Registrer et website, skrive 800+ artikler om emnet og optimer, så skulle resten ske af sig selv ;_))
Avatar billede nothingaqua Nybegynder
17. juni 2006 - 20:17 #3
E-Mail sendt
Avatar billede power_t Nybegynder
20. juni 2006 - 11:05 #4
Månedlig indtjening x 12 = købspris. Det kan da kun blive en god forretning for dig.
Så vil jeg nu hellere selv beholde mit website end at sælge til dig.
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
20. juni 2006 - 21:59 #5
Der står "f.eks."

/ Claus
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. juni 2006 - 01:13 #6
Har du fundet noget?
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
24. juni 2006 - 09:30 #7
Ikke helt konkret endnu....har du et site til salg?
Avatar billede askhoej Praktikant
24. juni 2006 - 17:56 #8
I forbindelse med et evt. partnerskab, hvilke kompetencer har du så at bidrage med?

/askhoej
Avatar billede dkshero Nybegynder
26. juni 2006 - 10:12 #9
Mopedmanager.dk
det er en super side, gode indtjenings muligheder hvis du har pengene til at markedes føre på bla. scootergalleri.dk eller arto.dk
Avatar billede martinskott Nybegynder
30. juni 2006 - 12:56 #10
dkshero, send evt. info til mask at newmail dot dk. Send link til virkende site samt prisidé.

/Martin
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. juli 2006 - 22:02 #11
Power t: sådan handler man altså websites normalt. fra 12-18 måneder indtjening/revenue. Der kan selvfølgelig være visse andre faktore som tusindvis af aktive brugere osv.. men generelt og standard gøres det sådan.
Avatar billede power_t Nybegynder
26. juli 2006 - 14:40 #12
kasperjensen: Jeg har ikke erfaring med køb/salg af websites, men ud fra en personlig betragtning føler jeg da det ville være en utrolig dårlig forretning for mig som sælger hvis jeg skulle lade mit website gå for 12-18 mdr indtjening. På den måde opnår min køber hurtigt breakeven (bærer selvfølgelig en risiko, men hvis indtjeningen er på plads, er risikoen lille), og jeg kunne have tjent det samme eller mere på at beholde sitet selv i samme periode. Hvis nogle vil sælge deres website på disse vilkår, melder jeg mig straks som køber!
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
27. juli 2006 - 16:06 #13
Power t: klart og giver dig da ret ret langt. Hvis siden har unikt indhold, og man virkelig kan se at siden har en stor fremtid så er de 12-18 også alt for lidt. og så må man bare holde fast på det.
Men du kan finde mange websites til disse priser, tjek ud www.sitepoint.com i deres forum er der mange der sælger gode sider for ca de priser.
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
09. september 2006 - 23:22 #14
Lukker. Fandt intet af interesse
Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
09. oktober 2006 - 22:15 #15
Prisen er mere i retning af md. indtjening * 12 mdr * 10 år :-)
Avatar billede mac10 Nybegynder
20. juli 2009 - 15:54 #16